کشاورزی، غذایی و دام‌پروری

نماد بورسی شرکت مدبر کشت توس، وابسته به هلدینگ کشاورزی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، افتتاح شد.
مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر در بازدید از پروژه‌ی بازسازی کارخانه‌ی قند یاسوج گفت: احیای کارخانه‌ی قند یاسوج عملیاتی شده و در آینده‌ی نزدیک به چرخه‌ی تولید بازمی‌گردد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ موفق شدیم در زمینه‌ی تولید و کشت پیاز زعفران، ۲۳۷ تن زعفران باکیفیت با مشارکت کشاورزان استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سایر استان‌های کشور برداشت کنیم. هم‌چنین موفق شدیم ۲۶۳ تن زعفران را صادر کنیم و ۱۵۴ میلیون دلار برای کشورمان ارزآوری داشته باشیم.
طرح دانش‌بنیان زنجیره‌ی ارزش زعفران در روز یک‌شنبه 8 آبان ماه با مشارکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر در پارک علم و فناوری پردیس در استان تهران، به بهره‌برداری رسید.
مجموعه‌ای از پروژه‌های زنجیره‌ی ارزش زعفران با مشارکت گسترده‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر و با هدف کمک به کشاورزان در زمینه‌ی تولید زعفران و تأمین آسودگی خاطر آن‌ها در فرآوری، نگهداری و فروش محصول، تأمین امنیت اقتصادی، نگهداری بهداشتی و استاندارد زعفران، در استان‌های خراسان جنوبی، رضوی و تهران افتتاح شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس مؤسسه‌ی علوم تحقیقات باغبانی از مرکز تولید بذرهای هیبرید هلدینگ کشاوری گروه توسعه اقتصادی تدبیر بازدید کردند.
گروه توسعه اقتصادی تدبیر در استان خراسان رضوی
گروه توسعه اقتصادی تدبیر در استان خراسان رضوی
در مصاحبه با سایت تحلیل بازار؛ مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر مطرح کرد: تلاش برای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی اقتصادی در تایباد
گروه توسعه اقتصادی تدبیر در استان خراسان رضوی
گروه توسعه اقتصادی تدبیر در استان خراسان رضوی
با حضور دکتر نوروزی، مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر؛ طرح‌های حوزه‌ی امنیت غذایی و اشتغال‌زایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر در استان خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسید
به گزارش تدبیر رسانه، در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به منظور حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان زعفران‌کار خُرده مالِک، سامانه‌ای را طراحی کرده تا زعفران‌کاران استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی که زمین‌های کشت کم‌تر از 3 هکتار دارند، با همکاری صندوق کارآفرینی امید تا سقف مبلغ 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت نمایند.