بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌ی دانش‌بنیان تولید بذرهای هیبرید

بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از پروژه‌ی دانش‌بنیان تولید بذرهای هیبرید

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس مؤسسه‌ی علوم تحقیقات باغبانی از مرکز تولید بذرهای هیبرید هلدینگ کشاوری گروه توسعه اقتصادی تدبیر بازدید کردند.
به گزارش تدبیر رسانه، روز پنج‌شنبه 11 آذر ماه 1400، دکتر سیدمجتبی خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر حاجیوند رییس مؤسسه‌ی علوم تحقیقات باغبانی و تعدادی از مدیران جهاد کشاورزی استان‌ مرکزی از مرکز تولید بذرهای هیبرید هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیرِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بازدید کردند.
پروژه‌ی دانش‌بنیان تولید بذرهای هیبرید صیفی و سبزی گلخانه‌ی هیدروپونیک توسط شرکت زرین کشت پایدار تدبیر هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه‌ی اقتصادی تدبیر در حال انجام است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از مراحل تولید این بذرها، ضمن ابراز خرسندی از این‌که این پروژه بسیار مهم با همت متخصصان کشورمان در حال اجرا و پی‌گیری است، اظهار داشت: این کار جزو اساسی‌ترین موضوعات بخش کشاورزی است که توسط گروه توسعه اقتصادی تدبیر در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به درستی هدف‌گذاری و در دست اقدام است. اینجانب حمایت همه‌جانبه‌ی مجموعه خود را در قالب معاونت تخصصی وزارت جهاد کشاورزی از این نوع پروژه‌ها اعلام می‌کنم و شخصاً گزارشی از توفیقات حاصله در این طرح دانش‌بنیان را به معاون اول رییس جمهور ارایه خواهم داد.
دکتر خیام نکویی هم‌چنین ابراز امیدواری کرد در بازه‌ی زمانی شش ماهه مجدداً از این طرح بازدید کند و شاهد پیشرفت‌های بیش‌تر در این پروژه باشد.
در حاشیه‌ی این بازدید، معاون وزیر و مدیران جهادکشاورزی استان مرکزی با مسئولان شرکت زرین کشت پایدار تدبیر، مدیران هلدینگ‌ کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به بحث و تبادل نظر پرداختند.