حضور گسترده‌ی گروه دارویی برکت در نمایشگاه ایران فارما

حضور گسترده‌ی گروه دارویی برکت در نمایشگاه ایران فارما

ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما با حضور گسترده‌ی گروه دارویی برکت وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، شروع به کار کرد.
به گزارش تدبیر رسانه، ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما، بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی تخصصی صنعت داروسازی کشور، روز دوشنبه 19 مهر ماه 1400 با حضور ۵۰۹ شرکت داخلی و خارجی از ۲۳ کشور، در مصلای امام خمینی(ره)، توسط دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افتتاح و شروع به کار کرد.
ایران فارما، بزرگ‌ترین نمایشگاه دارویی ایران است و با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال در زمینه‌ی دارو و صنایع وابسته، تأثیرگذاری بر بازار دارویی داخلی و بین‌المللی، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، به فعالیت می‌پردازد. ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی در زمینه‌ی دارو و صنایع وابسته، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه‌ی صادرات در زمینه‌ی دارو و صنایع وابسته، از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

گروه دارویی برکت به نمایندگی از گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با حضور شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه دارد و آخرین تولیدات و دستاوردهای خود در صنعت دارو، بهداشت و درمان، به‌ویژه اولین واکسن تولید داخل، با نام «کوو ایران برکت» را، به نمایش گذاشته است.
گروه دارویی برکت، به عنوان دومین هلدینگ دارویی کشور، با 18 شرکت تابعه و بیش از 3600 نفر نیروی متخصص و متعهد (و ایجاد حدود 12 هزار شغل غیرمستقیم) و در اختیار داشتن حدود 14 درصد سهم عددی بازار دارویی ایران، موفق شده است بالغ بر 800 قلم محصول را در 15 گروه درمانی مختلف تولید و عرضه ‌نماید.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما، از 19 تا 21 مهر ماه 1400، در شبستان مصلای امام خمینی(ره)، برگزار می‌شود.