شرکت سرمایه‌گذاری پردیس

سرمایه‌گذاری
رتبه‌ی یک شفافیت و اطلاع رسانی
گزارش‌گری شفاف و به موقع به سازمان بورس اوراق بهادار و حفظ رتبه‌ی یک در بین شرکت‌های سرمایه‌گذار در بورس
بورس
بیش از دو دهه فعالیت در بورس
در سال 1377 به شركت سـهامي‌عام تبديل و در بورس اوراق بهـادار تهران پذيرفته شده است.
شرکتی با قدمت 60 ساله
شرکتی با قدمت 60 ساله
درسال 1335 با نام جنرال پلاستیک به‌عنوان شركت سهامی خاص تأسيس و به ثبت رسـيد.

شرکت سرمایه گذاری پردیس، 

شرکت سرمایه‌گذاری پردیس، به عنوان شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، در حوزه‌ی خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار فعالیت دارد. گزارشگری شفاف و به موقع به سازمان بورس اوراق بهادار و حفظ رتبه‌ی یک شفافیت و اطلاع‌رسانی در بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری پذیرفته شده در بورس، رعایت دقیق قوانین و مقررات حاکم بر فعالیت شرکت و عدم وجود نکات منفی در گزارش بازرس قانونی در سال‌های اخیر، به‌روز و شفاف بودن پرونده‌های مالیاتی و حفظ خوش‌نامی در بین فعالان بازار سرمایه، همگی نمونه‌هایی از تلاش شرکت برای بهبود تعامل با تمامی ذی‌نفعان است.

این شرکت در تاريخ 1335/06/14 با نام جنرال پلاستیک، به عنوان شركت سهامي خاص تأسيس و طي‌ شماره‌ی 5335 در اداره‌ی ثـبت شركـت‌ها و مالكـيت صنـعتي تهران به ثبت رسـيد. براساس مصوبه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی مورخ 1362/08/28 نام شرکت به عایق پلاستیک تغییر یافت، و در تاريـخ 1377/07/15 به شركت سـهامی عام تبديل و از تاريـخ 1377/11/28 در بورس اوراق بهـادار تهران پذيرفته شده است. براساس مصوبه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی مورخ 1384/06/27 نام شرکت از عایق پلاستیک به سرمایه‌گذاری پردیس تغییر یافته و مرکز اصلی شرکت واقع در تهران است.

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده‌ی 2 اساس‌نامه و براساس مصوبه‌ی مجمع عمومی فوق‌­العاده‌ی مورخ 1387/09/03 عبارت ­است از خرید، فروش و سرمایه‌­گذاری در اوراق بهادار با رعایت مقررات مصوب سازمان بورس­ و اوراق بهادار و با هدف کسب انتفاع بدون قصد کنترل عملیات شرکت سرمایه‌پذیر.