دکتر بقایی، به سمت سرپرست گروه توسعه اقتصادی تدبیر منصوب شد

دکتر بقایی، به سمت سرپرست گروه توسعه اقتصادی تدبیر منصوب شد

دکتر علی بقایی، با حکم رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، به سمت سرپرست گروه توسعه اقتصادی تدبیر، منصوب شد.
به گزارش تدبیر رسانه، دکتر علی بقایی، رییس هیأت مدیره‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با حکم مهندس سیدپرویز فتاح، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با حفظ سمت به عنوان سرپرست این گروه، که در زمینه‌ی توانمندسازی اقتصادی کشور فعالیت دارد، معرفی شد.
دکتر علی بقایی در این حکم، مأموریت یافته است با توجه ویژه به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بهره‌گیری از الگوهای نوین مدیریتی و توان علمی و تجربی نخبگان اقتصادی و صنعتی کشور، شرایط لازم را برای ارتقای هر چه بیش‌تر کمی و کیفی فعالیت‌های گروه و پیشبرد اهداف آن، فراهم نماید.

ایشان، که دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران و دکتری تخصصی مدیریت مالی از دانشگاه تهران است، بیش از 20 سال در زمینه‌ی مدیریت و تحلیلی مالی، ارزش‌گذاری شرکت‌ها و سهام، مدیریت ریسک، ارزیابی بایسته و تأمین مالی برای شرکت‌ها، صنعت ارتباطات و اطلاعات و اقتصادی دیجیتال، فعالیت مستمر دارد.
از جمله سوابق و فعالیت‌های حرفه‌ای دکتر علی بقایی، می‌توان به این موارد اشاره کرد: رییس هیأت مدیره‌ی شرکت ارتباطات سیار ایران، عضو هیأت مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران، عضو هیأت مدیره‌ی بانک کارآفرین، مدیرعامل، رییس و عضو هیأت مدیره‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، عضو هیأت مدیره‌ی شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر، عضویت در کمیسیون ریسک و حسابرسی شرکت ایرانسل، معاون مالی و اقتصادی سازمان بازرگانی و حمل‌ونقل بنیاد مستضعفان، معاون اعتبار و سرمایه‌گذاری تعاونی اعتباری ثامن، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد مستضعفان، مشاور مالی و سرمایه‌گذاری در گروه سرمایه‌گذاری بهشهر، و ...
ایشان، هم‌چنین به عنوان مدرس و استاد راهنما، در دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه امام صادق(ع)، سابقه‌ی فعالیت‌های علمی و آکادمیک دارد.