پنجمین کنگره‌ی بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی به همت گروه دارویی برکت برگزار می‌شود

پنجمین کنگره‌ی بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی به همت گروه دارویی برکت برگزار می‌شود

به همت گروه دارویی برکت وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، پنجمین کنگره‌ی بزرگداشت شهدای سلامت و داروسازی برگزار می‌شود.
به گزارش تدبیر رسانه، دکتر نصرالله فتحیان، رییس کنگره‌ی شهدای سلامت و داروسازی اظهار داشت: پنجمین کنگره‌ی گرامی‌داشت شهدای سلامت و داروسازی به همت گروه دارویی برکت در اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
ایشان ضمن تأکید بر گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای دفاع مقدس و سلامت افزود: با توجه به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌هایی که شهدای ما داشتند، تبیین و بزرگداشت اقدامات آن‌ها می‌تواند اثرگذاری بسیاری در شناخت و سبک زندگی آحاد جامعه داشته باشد. به همین منظور، کنگره‌ی شهدای سلامت و داروسازی درصدد است، بتواند به بهترین شکل در این عرصه ایفای نقش نماید.
دکتر فتحیان با اشاره به جشنواره‌های متعدد کنگره‌ی شهدای سلامت و داروسازی ادامه داد: چهار جشنواره‌ی ورزشی، رسانه‌ای، عکس و پوستر با عنوان گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای سلامت و داروسازی برگزار می‌شود. لازم به توضیح است، جشنواره‌ی ورزشی بین شرکت‌های داروسازی برگزار شده و در سایر جشنواره‌ها علاقه‌مندان و افراد دارای آثار می‌توانند تا 15 بهمن ماه، با مراجعه به وب‌سایت جشنواره‌ی شهدای سلامت و داروسازی به نشانی shohadayedarusazi.com و مطالعه‌ی شرایط اختصاصی شرکت در جشنواره، در صفحه‌ی‌ ثبت‌نام آثار خود را برای داوری ارسال کنند.
وی هم‌چنین اظهار داشت: این جشنواره‌ها در دو موضوع «ایثار مدافعان سلامت در دوران کرونا» و «مدافعان سلامت و داروسازی در دفاع مقدس» برگزار می‌شود و هر نفر می‌تواند برای هر رشته و موضوع یک اثر ارسال کند، با این تفاوت که اثر به شکل اختصاصی متعلق به فرد باشد.
دکتر فتحیان با اشاره به جشنواره‌ی رسانه‌ای شهدای سلامت و داروسازی ادامه داد: این جشنواره بین فعالان رسانه‌ای برگزار شده و علاقه‌مندان برای ارسال آثار خود باید به این نکته توجه داشته باشند که اثر ارسالی آن‌ها باید به نام نویسنده در یکی از رسانه‌های دارای مجوز کشور منتشر شده و یا در غیر این صورت با تأیید مدیر مسئول رسانه و با مُهر آن رسانه به دبیرخانه ارسال شود. هم‌چنین آثاری مورد داوری قرار خواهند گرفت که از بهمن 1398، شروع اپیدمی کرونا در ایران، تا 15 بهمن 1401 منتشر شده باشند.
ایشان در خصوص جشنواره‌های پوستر و عکاسی نیز بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره‌ها نیز می‌توانند آثار خود را در وب‌سایت کنگره، بارگذاری کنند.
دکتر فتحیان در پایان تصریح نمود: پس از داوری، آثار برگزیده‌ و نفرات برتر، در کنگره‌ی شهدای سلامت و داروسازی، که اول اسفند ماه برگزار می‌شود، مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهند گرفت.