همایش گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با شعار «سال 1402؛ تدبیر در مسیر توسعه و رشد تولید» برگزار شد

همایش گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با شعار «سال 1402؛ تدبیر در مسیر توسعه و رشد تولید» برگزار شد

روز دوشنبه 23 مرداد ماه، همایش سالانه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با شعار «سال 1402؛ تدبیر در مسیر توسعه و رشد تولید»، در مجتمع فرهنگی آموزشی لاله صدر برگزار شد.

به گزارش تدبیر رسانه، همایش سالانه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، «سال 1402؛ تدبیر در مسیر توسعه و رشد تولید»، با حضور سرپرست، معاونان و مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره‌ی گروه، مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، هم‌چنین مدیران عامل واحدهای بلافصل ستاد، روز دوشنبه 23 مرداد ماه 1402 در مجتمع فرهنگی آموزشی لاله صدر برگزار شد.
در ابتدای این همایش، دکتر جباری، مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر، طی سخنانی ضمن ارایه‌ی گزارشی کوتاه از فعالیت‌های انجام‌شده در سال گذشته، به تشریح و تبیین برنامه‌های سال 1402، به‌ویژه اقدامات گروه در خصوص تحقق شعار «رشد تولید، مهار تورم»، اعلامی از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، پرداختند.
در ادامه، برنامه‌ی تقدیر از گروه توسعه ساختمان تدبیر و شرکت‌‌های پخش البرز، سبحان دارو، البرز دارو، نفت پارس، پالایش پارسیان سپهر، سرمایه‌گذاری پردیس، مهندسین ساخت و بهره‌وری آرمان و گروه صنعتی سپنتا، به دلیل کسب امتیاز بالا در ارزیابی عملکرد سال گذشته و تحقق اهداف تعیین‌شده و دست‌یابی به درآمد و سود بیش از برنامه‌ی مصوب، به اجرا درآمد.
پس از تقدیر از هلدینگ و شرکت‌های برتر، پنل اصلی همایش با محوریت دکتر نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، و با حضور دکتر سیدهاشمی و دکتر شکرخواه، معاونان هماهنگی، برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی ستاد، دکتر بقایی و دکتر جباری، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر و هم‌چنین دکتر کرابی، مدیرعامل گروه خدمات مدیریت بصیر، تشکیل شد. در این پنل، موضوعاتی چون رتبه‌بندی و عملکرد سال گذشته‌ی شرکت‌ها و هلدینگ‌های گروه در شاخص‌های مختلف، چالش‌های حوزه‌ی بین‌الملل و راهکارهای مدیریت آن، راهبردهای حوزه‌ی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری، راهبری ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مدیریت حوزه‌ی نظارت و حسابرسی، نظام راهبری مطلوب، تعالی سازمانی و در پایان نیز، اهداف و راهبردهای اتاق تفکر استرانژیک، مورد بررسی قرار گرفتند.
بی‌شک برگزاری این همایش، در رشد، هم‌افزایی و هماهنگی بیش‌تر هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و انطباق فعالیت‌های‌ آن‌ها‌ با سیاست‌های گروه توسعه اقتصادی تدبیر، نقش به‌سزایی ایفا خواهد کرد. شعار «تدبیر؛ در مسیر توسعه و رشد تولید» برای همایش امسال نیز در همین راستا انتخاب شد و این گروه قصد دارد در مسیر توانمندسازی هرچه بیش‌تر اقتصادی کشور، با تلاش جهادی همه‌ی همکاران خود، گام‌های استوارتری را بردارد.