نفت پارس و دریافت تندیس بلورین ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت

نفت پارس و دریافت تندیس بلورین ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت

شرکت نفت پارس، از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، موفق به دریافت تندیس بلورین و رتبه‌ی برتر در حوزه‌ی انرژي (نفت، گاز، پتروشيمي و پالايشگاهي) ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت شد.

به گزارش تدبیر رسانه، شرکت نفت پارس، از شرکت‌های گروه توسعه انرژی تدبیر، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، در همایش پایانی ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت، با کسب امتیاز بیش‌تر نسبت به دوره‌ی قبل، موفق به دریافت تندیس بلورین و رتبه‌ی برتر کشوری در حوزه‌ی انرژی و هم‌چنین عنوان دوم كشور در بين 160 شركت، شد.
براساس این گزارش، همایش پایانی ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت، با حضور دکتر مخبر، معاون اول رییس‌جمهور و دکتر ايرواني، ریيس شوراي سياست‌گذاري این جايزه‌، برگزار شد و از شرکت‌ها و مؤسسه‌هایی که بیش‌ترین امتیاز را در ارزیابی‌ها کسب کرده بودند، تقدیر به عمل آمد.
ششمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت، با حضور 160 شرکت و مؤسسه، در قالب 12 گروه کسب‌وکار برگزار شد و توسط گروه‌های تخصصی و براساس مدل EFQM، مورد ارزیابی قرار گرفتند.
دبیرخانه‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت، پس از ثبت‌نام شرکت‌ها و مؤسسه‌ها در فرآیند ششمین دوره‌ی جایزه، تلاش کرد تا با برگزاری جلسات متعدد توجیهی و آموزشی، به شکل مجازی برای ثبت‌نام‌کنندگان و ارزیابان، در تبیین و اشاعه‌ی فرهنگ تعالی و توسعه‌ی توانمندی‌های مدیریتی در گروه‌های کسب‌وکار حاضر در جایزه، تأثیرگذار باشد.
هم‌چنین با توجه به این‌که، یکی از مأموریت‌های اصلی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت، سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری است، در این دوره از جایزه یکی از محورهای مهم مورد بررسی و ارزیابی، عملکرد و اهتمام شرکت‌ها و مؤسسه‌ها در حوزه‌ی شاخص‌های اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بیانیه‌ی گام دوم انقلاب و شعارهای سالیانه بوده است.
فرآیند ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسه‌ها، با همکاری 400 ارزیاب در سه سطح تعهد به تعالی، تقدیرنامه و تندیس در بازه‌ی زمانی اسفند ماه 1400تا تیر ماه 1401 انجام شد.
لازم به توضیح است، شرکت نفت پارس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی انواع روانکار در کشور است که در مجموعه‌ی هلدینگ انرژی گروه توسعه اقتصادی تدبیر مشغول به فعالیت است. این شرکت در سال گذشته در پنجمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی تعالی و پیشرفت، موفق به دریافت تندیس بلورین و کسب رتبه‌ی چهارم کشوری شده بود.