حضور گسترده‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر در نمایشگاه ایران اکسپو 2023

حضور گسترده‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر در نمایشگاه ایران اکسپو 2023

گروه توسعه اقتصادی تدبیر، در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳) حضور گسترده دارد.

به گزارش تدبیر رسانه، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۳)، که از تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت ماه 1402 با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود، حضور گسترده خواهد داشت.
این نمایشگاه، به عنوان یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، می‌تواند جایگاهی برای ارتقای صادرات غیرنفتی شرکت‌های ایرانی و معرفی توانمندی‌های تولیدی، توسعه و رونق صادرات محصولات داخلی باشد و فرصت مهمی را برای حضور در بازارهای جدید تجاری، فراهم کند.
شرکت‌های متعددی از هلدینگ‌های زیرمجموعه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با محصولات صادراتی متنوع، در حوزه‌های دارویی، نفت، انرزژی، پتروشیمی، کشاورزی، صنایع غذایی و صنعت و معدن، در سالن‌های 5، 6، 8، 9 و B38 حضور دارند.
براساس گزارش‌های دریافتی از ستاد برگزاری این رویداد، تقویت مبادلات تجاری بین ایران و سایر کشورها از جمله مهم‌ترین اهداف پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و قرار است هیأت‌های متعدد تجاری خصوصی و دولتی از کشورهای مختلف از سراسر دنیا از نمایشگاه بازدید داشته باشند تا با آخرین دستاوردهای صادراتی کشورمان آشنا شوند.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۴۵ هزار مترمربع در ۲۰ سالن نمایشگاهی و در حوزه‌ها‌ی تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات، خودرو، برق، فرش ماشینی، لوازم خانگی، نساجی، چرم و پوشاک، محصولات شیمیایی، سلولزی و بهداشتی، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی، معدن، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و دانش‌بنیان، با هدف ایجاد بازارهای صادراتی جهانی با تمرکز بر شرق آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی و افزایش کالاهای صادراتی دانش‌بنیان و دارای ارزش افزوده برای افزایش ضریب تاب‌آوری اقتصادی کشور برپا خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت ماه و از ۹:۳۰ تا 17 از این نمایشگاه و غرفه‌های مرتبط به گروه توسعه اقتصادی تدبیر دیدن کنند.