حضور هلدینگ کشاورزی و صنایع غدایی گروه تدبیر در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی

حضور هلدینگ کشاورزی و صنایع غدایی گروه تدبیر در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی

هلدینگ تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، حضور فعال دارد.
به گزارش تدبیر رسانه، شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر، به عنوان هلدینگ تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت‌های زیرمجموعه، شامل زرین‌کشت پایدار زرندیه، گسترش توسعه‌گری پردیس و مدبر کشت توس، در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ 27 تا 30 خرداد در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج فارس، غرفه‌ی 41 حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در معرض دید متخصصان و کارشناسان حوزه‌ی کشاورزی و صنایع غذایی قرار داده‌اند.
شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر، از سال ۱۳۹۳ به عنوان هلدینگ تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تأسیس شده است.
این هلدینگ در چهارچوب اقتصاد مقاومتی، جهش تولید، استقلال و خودکفایی کشاورزی و با هدف کمک به تأمین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کشور، در بخش‌‌های مختلفی چون تولیدات کشاورزی، گیاهی، باغی، گلخانه‌ای، دامی و صنایع غذایی با رویکرد دانش‌‌بنیان و ارایه‌‌ی راهکارهای کاربردی در حل مسایل و مشکلات اقتصاد کشاورزی و امنیت غذایی فعالیت می‌کند.
لازم به توضیح است، در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت بیش از ۷۵ هزار متر مربع و در بیش از ۱۶ سالن و فضای باز برگزار می‌شود، بیش از ۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی حضور دارند و تازه‌ترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات خود را در معرض دید فعالان این صنعت و سایر علاقه‌مندان قرار داده‌اند.
در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌‌المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی، ۱۷ کشور از جمله اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس، دانمارک، روسیه، سوییس، عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند شرکت کرده‌اند.
در این رویداد نمایشگاهی، هم‌چنین شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه‌ی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته نیز حضور یافته‌اند.