حضور فعال گروه دارویی برکت در هفتمین نمایشگاه ایران فارما

حضور فعال گروه دارویی برکت در هفتمین نمایشگاه ایران فارما

گروه دارویی برکت، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به منظور معرفی شرکت‌های زیرمجموعه، محصولات، دستاوردها و توانمندی‌های خود، حضوری فعال در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما داشت.

به گزارش تدبیر رسانه، گروه دارویی برکت، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به منظور معرفی شرکت‌های زیرمجموعه، محصولات، دستاوردها و توانمندی‌های خود و هم‌چنین توسعه‌ی بازارهای صادراتی، حضوری فعال و گسترده در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما، که از 18 تا 20 مهر ماه 1401 در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار شد، داشت.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما، بزرگ‌ترین گردهمایی بین‌المللی تخصصی صنعت داروسازی کشور و صنایع وابسته، روز دوشنبه 18 مهر ماه 1401 با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی، در مصلای امام خمینی(ره)، افتتاح و تا چهارشنبه 20 مهر ماه ادامه داشت.
آیین افتتاحیه‌ی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما، با سخنرانی دکتر سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان، دکتر روح‌الله دهقان فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دکتر بهرام دارایی معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو و دکتر محمد عبده‌زاده رییس هیأت مدیره‌ی سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی و رییس هفتمین نمایشگاه ایران فارما برگزار شد.
ایران فارما، بزرگ‌ترین نمایشگاه دارویی ایران است و با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود در شرکت‌های فعال در زمینه‌ی دارو و صنایع وابسته، تأثیرگذاری بر بازار دارویی داخلی و بین‌المللی، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، به فعالیت می‌پردازد. ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی در زمینه‌ی دارو و صنایع وابسته، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه‌ی صادرات در زمینه‌ی دارو و صنایع وابسته، از دیگر اهداف این نمایشگاه به شمار می‌رود.
گروه دارویی برکت به نمایندگی از گروه توسعه اقتصادی تدبیر و با حضور شرکت‌های زیرمجموعه‌ی خود حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه داشت و آخرین تولیدات و دستاوردهای خود در صنعت دارو، بهداشت و درمان، به‌ویژه آخرین دستاوردها در تولید محصولات دارویی را، به نمایش گذاشت.
گروه دارویی برکت، به عنوان دومین هلدینگ دارویی کشور، با 18 شرکت تابعه و بیش از 3600 نفر نیروی متخصص و متعهد (و ایجاد بالغ بر 12 هزار شغل غیرمستقیم) و در اختیار داشتن حدود 14 درصد سهم عددی بازار دارویی ایران، موفق شده است بالغ بر 800 قلم محصول را در 15 گروه درمانی مختلف تولید و عرضه ‌نماید.
لازم به توضیح است، روز چهارشنبه 20 مهر ماه، دکتر سیدرضا موسوی، مدیرعامل و دکتر سعید اشیری، عضو هیأت مدیره‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، از تمامی غرفه‌های گروه دارویی برکت در هفتمین نمایشگاه ایران فارما بازدید و با مدیران عامل شرکت‌های حاضر در این غرفه‌ها گفت‌وگو کردند