جایزه‌ی «ایران بایو» به گروه دارویی برکت اهدا شد

جایزه‌ی «ایران بایو» به گروه دارویی برکت اهدا شد

در سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، گروه دارویی برکت موفق به دریافت جایزه‌ی «ایران بایو» شد.

به گزارش تدبیر رسانه، طی مراسمی در سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران در 17 خرداد ماه، گروه دارویی برکت، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به عنوان یکی از شرکت‌های برتر تولیدکننده‌ی محصولات بیوتکنولوژی، موفق به کسب جایزه‌ی «ایران بایو» شد.
مسئول بررسی دستاوردهای شرکت‌های داروسازی در این مراسم بیان داشت: کسب جایزه‌های بیوتکنولوژی دارویی و پزشکی، دستاوردی قابل‌توجه در شناخت افرادی است که در این رشته‌ی پویا و حیاتی سهم به‌سزایی دارند.
وی هم‌چنین گفت: بیوتکنولوژی دارویی در سطح نوآوری‌های پزشکی قرار دارد و با ترکیب قدرت زیست‌شناسی و فناوری در مسیر توسعه‌ی درمان‌های نوآورانه، بهبود وضعیت بیماران و شکل‌دهی به آینده‌ی مراقبت‌های بهداشتی گام برمی‌دارد.
وی افزود: هدف ما از اهدای این جایزه، احترام به تلاش بی‌وقفه‌ی افرادی است که زندگی خود را به پیشرفت بیوتکنولوژی دارویی اختصاص داده‌اند. هم‌چنین در انتخاب برنده‌ی این جایزه به چندین شاخص بسیار مهم توجه شده که شامل مواردی هم‌چون نوآوری، رشد کسب‌وکار و عملکرد مالی، مزیت رقابتی، ایجاد تیم و همکاری، انعطاف‌پذیری و مدیریت، رهبری و چشم‌انداز، تأثیر بر صنعت، قابلیت تجاری‌سازی و ایجاد خلق ارزش در حوزه‌ی بیوتک است.
لازم به توضیح است، سومین کنگره و نمایشگاه محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران در روزهای ۱۷ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ در هتل المپیک تهران، و با حضور گسترده‌ی گروه دارویی برکت از هلدینگ‌های گروه توسعه اقتصادی تدبیر، برگزار شد.
«ایران بایو»، رویدادی است که توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی ایران با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فعالان صنعت بیوتکنولوژی کشور، فراهم نمودن فضاي تبادل اطلاعات و تکنولوژی، ايجاد روحيه‌ی رقابت سالم ميان فعالان حوزه‌ی زيست‌فناوري كشور و ارایه‌ی آخرین دستاوردهای علم و تکنولوژی زيست‌فناوري برگزار می‌شود.
مهم‌ترین اهداف برگزاری این رویداد عبارت‌اند از: ایجاد حلقه‌ی ارتباطی و افزایش هم‌افزایی میان پژوهشگران، متخصصان و فعالان زیست‌فناوری، زیست پزشکی و صنایع وابسته، ارایه‌ی آخرین دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و صنعتی، ایجاد ارتباط پژوهش و تحقیقات علمی با جریان روز صنعت، حمایت از صنایع تولیدی داخلی و گسترش بازار، افزایش فرصت‌های صادراتی، ایجاد بستر مناسب برای شبکه‌سازی و فراهم آوردن فرصت شغلی برای فارغ‌التحصیلان.