تولید و صادرات داروهای ضدسرطان و های‌تک توسط سبحان انکولوژی

تولید و صادرات داروهای ضدسرطان و های‌تک توسط سبحان انکولوژی

شرکت سبحان انکولوژی، نخستین و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی داروهای ضدسرطان در کشور و منطقه‌ی غرب آسیاست.

به گزارش تدبیر رسانه، شرکت سبحان انکولوژی، زیرمجموعه‌ی گروه دارویی برکت وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، نخستین و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی داروهای ضدسرطان و های‌تک در ایران و منطقه‌ی غرب آسیا به شمار می‌رود.
‌‌این شرکت، که دارای یکی از مدرن‌¬¬ترین و پیشرفته‌ترین خطوط تولید صنعت دارویی کشور است، در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این پروژه‌ی ملی در زمینی به مساحت تقریبی 25 هزار مترمربع در شهر صنعتی رشت و با استفاده از دانش علمی و فنی متخصصان ایرانی و با نظارت شرکت LSMW آلمان، که یکی از پیشگامان صنایع دارویی در دنیا به شمار می‌رود، راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.
تمامی خطوط تولید و فرآیندهای موجود در این سایت دارویی، با رعایت کامل استانداردهای روز دنیا (شامل استانداردهای cGMP، EMA و WHO) و با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود از نظر طراحی و ماشین‌آلات، مشغول به فعالیت هستند.
شرکت دانش‌بنیان سبحان انکولوژی، هم‌چنین موفق شده است، به عنوان صادرکننده‌ی محصولات دارویی استراتژیک پیشرفته و های‌تک، حضور پررنگی در بازارهای دارویی چندین کشور منطقه‌ی غرب آسیا مانند سوریه و عراق و در آمریکای لاتین در کشورهایی هم‌چون ونزوئلا و نیکاراگوئه، داشته باشد.