تقدیر رییس جمهور از نفت پارس

تقدیر رییس جمهور از نفت پارس

تقدیر رییس جمهور از نفت پارس به عنوان واحد نمونه‌ی ملی

در سی و سومین جشنواره‌ی ملی امتنان، پالایشگاه نفت پارس به عنوان واحد نمونه‌ی صنعتی کشور معرفی شد.

به گزارش تدبیر رسانه، پالایشگاه نفت پارس از واحدهای زیرمجموعه‌ی گروه توسعه‌‌ انرژی وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به عنوان واحد نمونه‌ی صنعتی کشور در سی و سومین جشنواره‌ی ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه‌ی ملی در سال 1400، هم‌زمان با آغاز هفته‌ی کارگر با حضور رییس جمهور برگزار شد، انتخاب گردید.
در این مراسم از مدیرعامل شرکت نفت پارس در سال ۱۴۰۰، به عنوان مدیر برتر کشور با حضور رییس جمهور تجلیل به عمل آمد.
در بخش از متن لوح اهدا شده آمده است، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، اعلام شده است، لوح تقدیر سی و سومین جشنواره‌ی ملی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه‌ی ملی در سال 1400 به نفت پارس تقدیم می‌شود.
این مراسم عصر روز سه‌شنبه 6 اردیبهشت ماه، با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت و مسئولان انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی کارگران و جمعی از واحدهای نمونه‌ی ملی، کارگران و گروه‌های کار برتر کشور برگزار شد.
لازم به توضیح است، شرکت نفت پارس یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدکننده‌ی انواع روانکار در کشور و گروه توسعه اقتصادی تدبیر وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که در زمینه‌ی خودکفایی و توانمندسازی اقتصادی کشور، فعالیت می‌کند.