بازدید مدیرعامل گروه از مجتمع گروه سپنتا

بازدید مدیرعامل گروه از مجتمع گروه سپنتا

دکتر موسوی، مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر و هیأت همراه از مجتمع گروه صنعتی سپنتا بازدید کرد.
به گزارش تدبیر رسانه، دکتر موسوی مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر و هیأت همراه روز پنج‌شنبه 5 خرداد ماه از بخش‌های مختلف گروه صنعتی سپنتا، که از واحدهای صنعتی تولیدکننده‌ی لوله و پروفیل در مجموعه‌ی گروه تدبیر است، بازدید به عمل آورد.
دکتر موسوی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانه، در زمینه‌ی گسترش فعالیت‌های تولیدی، توصیه‌های لازم را بیان و از تلاش‌ها و زحمات دست‌اندرکاران و کارکنان مجموعه‌ی صنعتی سپنتا تقدیر و تشکر نمودند.
مجموعه‌ی سپنتا، به عنوان یکی از مهم‌ترین تأمین‌کنندگان و هم‌چنین تولیدکنندگان ملی در صنعت لوله و پروفیل فولادی کشور، همواره در خط مقدم صنعت کشور پیشتاز است و در زمینه‌ی تأمین نیاز داخلی، خودکفایی و بی‌اثر نمودن تحریم­‌های ظالمانه‌ی بین­‌المللی، در جهت تولید محصولات ملی، با جدیت به فعالیت خود ادامه می‌هد و برای این مهم از موانع و مشکلات بسیاری عبور کرده و هم‌چنان در پیشبرد اهداف ملی می‌کوشد.
از مهم‌ترین تولیدات مجموعه‌ی صنعتی سپنتا می‌توان به محصولاتی چون لوله‌های گالوانیزه و کاندوئیت، لوله‌های گاز خانگی و شبکه‌ی سراسری گاز کشور، لوله‌ی سیاه و انواع قوطی و لوله‌ی پروفیل اشاره کرد.