امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین گروه دارویی برکت و سرمایه‌گذاری دارویی تأمین

امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین گروه دارویی برکت و سرمایه‌گذاری دارویی تأمین

به منظور حمایت از صادرات محصولات دارویی ایرانی، بین گروه دارویی برکت وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو)، تفاهم‌نامه‌ی همکاری به امضا رسید.

به گزارش تدبیر رسانه، هم‌زمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما در مصلای امام خمینی(ره) تهران، و به منظور حمایت از صادرات محصولات دارویی ایرانی، بین گروه دارویی برکت وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو)، تفاهم‌نامه‌ی همکاری به امضا رسید.
تفاهم‌نامه‌ی همکاری صادرات محصولات دارویی ایرانی به امضای دکتر برندگی، مدیرعامل گروه دارویی برکت و دکتر نکویی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین رسید.
این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از صادرات تولیدات دارویی ایران و هم‌چنین توسعه و گسترش صادرات دارو و محصولات سلامت‌محور منقعد شد تا با مشارکت و هم‌افزایی میان این دو هلدینگ دارویی کشور، بتوان گام مثبتی در راستای حمایت از تولیدات ایرانی و صادرات آن به کشورهای دیگر برداشت.
همکاری و هم‌افزایی در زمینه‌ی معرفی محصولات تولیدشده در شرکت‌های زیرمجموعه‌ی طرفین، استفاده‌ی مشترک از زیرساخت‌ها و امکانات موجود طرفین برای گسترش و توسعه‌ی صادرات در کشورهای هدف، مطالعه و ارزیابی مشترک بازارها، کاهش هزینه‌های مربوط به فعالیت‌های صادراتی از طریق استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از ارتباطات دولتی و خصوصی ایجادشده و شبکه‌‌ی افراد و نیروهای مرتبط برای گسترش بازارهای صادراتی و هم‌چنین همکاری در خصوص تسهیل و رفع موانع صادراتی از طریق پی‌گیری از مراجع بالادستی، از جمله اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.