افزایش صادرات گروه دارویی برکت به عراق

افزایش صادرات گروه دارویی برکت به عراق

صادرات گروه دارویی برکت، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به کشور عراق افزایش یافت.

به گزارش تدبیر رسانه، علاوه بر صادرات دو میلیون دلاری دارو به کشور عراق توسط گروه دارویی برکت، وابسته به گروه توسعه اقتصادی تدبیر، به زودی شاهد ارسال اولین محموله‌ی داروهای انکولوژی گروه به بازار دارویی این کشور خواهیم بود.
شرکت برکت‌الصحه، وابسته به گروه دارویی برکت، در زمینه‌ی صادرات دارو به کشورهای اطراف ظرفیت‌شناسی و برنامه‌ریزی می‌کند و تلاش دارد روند صادرات دارویی گروه را افزایش دهد.
برکت‌الصحه امسال موفق شد داروهای حوزه‌ی انکولوژی را وارد بازار کشور عراق نماید. در چند سال گذشته، داروهای سبحان دارو و البرز دارو بازار شناخته شده‌ای در کشور عراق پیدا کرده‌اند و اکنون این شرکت نیز به‌تدریج داروهای انکولوژی و ضدسرطان را وارد بازار عراق می‌کند.
براساس گزارش تدبیر رسانه، در یک سال گذشته برکت‌الصحه موفق شد سه محصول انکولوژی را در عراق ثبت کند و در مناقصات دولتی این محصولات در عراق برنده شود و اولین محموله‌ی صادراتی را آماده‌ی ارسال به این کشور نماید.
این شرکت در تلاش است تا تولید را در منطقه‌ی هدف سامان دهد و از این طریق حجم صادرات ایران به آن کشورها را افزایش دهد. برکت‌الصحه هم‌چنین درصدد است داروهای با فناوری بالا هم‌چون داروهای ضدسرطان و داروهای بایوتکنولوزی را وارد بازار عراق و کشورهای همسایه کند.