شرکت سبحان انکولوژی

بخش تکنیکال
بخش تکنیکال – هواسازها
از سیستم‌های هواساز اختصاصی یا HVAC هوای استریل و شرایط مناسب برای تولید، استفاده می شود.
از طریق این سیستم، شرایط تولیدی از نظر دما، رطوبت، ذرات موجود در هوا و فشار تعیین شده، به شکل خودکار کنترل می‌شود
سیستم BMS
شرایط تولیدی از نظر دما، رطوبت، ذرات موجود در هوا و فشار تعیین شده، به شکل خودکار کنترل می‌شود.
این سیستم به‌طور کاملاً یکپارچه نظارت بر محیط‌های مشخص شده را بر عهده دارد و شامل کنترل اختلاف فشار بین اتاق‌ها، جریان هوا و تعداد ذرات موجود در هوای اتاق‌های تولید است.
سیستمEMS
این سیستم به‌طور کاملاً یکپارچه نظارت بر محیط‌های مشخص شده را بر عهده دارد.

شرکت سبحان انکولوژی

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی به عنوان اولین شرکت تولیدکننده‌ی داروهای ضدسرطان در خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین آن‌ها، در سال 1381 در شهر صنعتی رشت و در زمینی به مساحت تقریبی 25 هزار مترمربع، شروع به فعالیت کرد. این پروژه‌ی ملی با استفاده از دانش علمی و فنی متخصصان ایرانی و آخرین فناوری‌ها و هم‌چنین رعایت کامل استانداردهای روز دنیا، با نظارت شرکت LSMW آلمان، به ثمر نشسته است.

 

تمامی خطوط تولید، ماشین‌آلات و فرآیندهای جاری در این سایت دارویی، مطابق با استانداردهای EMA ،cGMP ، EMEA و WHO طراحی شده‌اند و آخرین استانداردهای بین‌المللی و دستورالعمل‌های کیفی FDA و S/PIC  در ارزیابی محصولات تولیدی و هم‌چنین در کنترل فرآیند و تضمین کیفیت، اجرا می‌شوند.

شرکت سبحان انکولوژی، اولین شرکت تولیدکننده‌ی داروهای ضد سرطان در کشور است. این شرکت با هدف بومی‌سازی و انتقال دانش فنی فرآیند ساخت این داروهای خاص، با شرکت‌های معتبر اروپایی، قراردادهایی را منعقد کرده است تا پس از پیاده‌سازی الزامات و استانداردهای آن‌ها، فرآورده‌هایی با همان نام تجاری و کیفیت مطلوب تولیدکننده‌ی اصلی را، تولید کند.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، که در سال 1394 در فهرست بازار دوم فرابورس قرار گرفته، این امکان را فراهم کرده است تا از طریق همکاری با شرکت‌های معتبر دارویی جهان، هم‌چون سانوفی فرانسه، روش و استراژن سوییس و دیگر شرکت‌های مطرح دارویی، داروهای تحت لیسانس با استانداردهای جهانی و قیمت مناسب را وارد بازار دارویی کشور کند. این شرکت، هم‌چنین موفق شده است وارد بازارهای جهانی شده و ضمن صادرات محصول به کشورهای سوریه و اوگاندا و عقد قرارداد همکاری با کشورهای ویتنام و فیلیپین، ثبت محصول در سایر کشورها از جمله قزاقزستان، عراق و سریلانکا را نیز دنبال نماید. از دیگر اهداف صادراتی سبحان انکولوژی، می‌توان به کشورهای لبنان، تاجیکستان، ازبکستان و اوکراین اشاره کرد.

این شرکت در مناقصه‌های بین‌المللی در بازارهای هدف صادراتی، حضوری فعال و مستمر دارد و به جلب رضایت مشتریان صادراتی با ارایه‌ی به‌موقع محصولات باکیفیت، توجه ویژه دارد.

شرکت سبحان انکولوژی
شرکت سبحان انکولوژی
شرکت سبحان انکولوژی

آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت

آزمایشگاه کنترل کیفیت این شرکت از سه بخش آزمایشگاه شیمی، اتاق‌های تمیز میکروبیولوژی و کنترل حین تولید تشکیل شده است که علاوه بر کنترل و نظارت بر عملیات تولید، قابلیت آنالیز مواد مؤثره‌ی سایتوتوکسیک، مواد جانبی و محصولات نهایی را براساس آخرین روش‌های روز دنیا و منطبق بر فارماکوپه‌های اروپا و آمریکا، دارد.

 

واحد ایمنی،بهداشت و محیط زیست (HSE)

شرکت سبحان انکولوژی برای پیشگیری از پیامدهای زیست محیطی، به حفاظت از محیط زیست و کاهش استفاده از منابع طبیعی توجه ویژه‌ای دارد. بر همین اساس با استقرار ایزو 14001 و تفکیک سیستم تصفیه‌ی فاضلاب با استفاده از سیستم‌های Mat-O-Split  و سیستم مایع‌سوز Addfield ، در این زمینه تلاش می‌کند. این شرکت هم‌چنین به منظور کاهش و جلوگیری از آثار نامطلوب فرآیندهای تولیدی روی کارکنان، بنابر الزاماتHSE ، با استقرار نظام مدیریت بهداشت و ایمنی، ایزو 45001، اقدام‌های کنترلی را به انجام می‌رساند.

 

تحقیق و توسعه 

 در واحد تحقیق و توسعه، تمامی فرآیندهای توسعه‌ی محصولات جدید از جمله ارزیابی و انتخاب محصول و تهیه پایپ‌لاین داروها تا مطالعات فرمولاسیون، هم‌چنین آنالیز و تهیه‌ی پروتکل‌های پایداری و در پایان تدوین پرونده‌ی دارویی و تولید اولین بچ تولیدی محصول جدید انجام می‌گیرد.

 

شرکت سبحان انکولوژی با اتکا بر نیروی انسانی خلاق، متخصص و متعهد خود، این افتخار را دارد تا در حوزه‌‌ی تولید فرآورده‌های سلامت و خاص از جمله داروهای ضدسرطان در کشور، پیشرو، نوآور و سرآمد باشد.

این شرکت همواره تلاش می‌کند اصول اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری را رعایت کند و در چهارچوب سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، گام بردارد. در این زمینه می‌توان به تولید داروهای مؤثر در درمان بیماری کرونا، اشاره کرد که نقش به‌سزایی در کمک به مردم عزیز کشورمان در دوران همه‌گیری شیوع این بیماری، داشته است.