همایش گروه توسعه اقتصادی تدبیر برگزار شد

همایش گروه توسعه اقتصادی تدبیر برگزار شد

همایش گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با عنوانِ «سال 1401؛ چالش‌ها و راهبردها»، روز سه‌شنبه 7 تیر ماه برگزار شد.
به گزارش تدبیر رسانه، همایش یک‌روزه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر با عنوانِ «سال 1401؛ چالش‌ها و راهبردها»، و حضور مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های گروه و جمعی از معاونان و مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، روز سه‌شنبه 7 تیر ماه برگزار شد.
در این همایش، که با سخنان دکتر موسوی مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر شروع شد، دکتر ایروانی عضو هیأت امنای ستاد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی، دکتر بقایی، رییس هیأت مدیره‌، دکتر اشیری و مهندس نوذری نیز به عنوان اعضای هیأت مدیره‌ی گروه، با تشکیل پنل‌های تخصصی، به تشریح چالش‌های پیش رو در سال جاری و تببین راهبردهای مواجهه‌ی با آن‌ها پرداختند.
دکتر موسوی مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی تدبیر، در خصوص اهداف این همایش اظهار داشت: برگزاری همایش مدیران در گروه، به جهت هم‌افزایی و هماهنگی بیش‌تر برای تحقق سیاست‌ها و انجام اقدامات شرکت‌های گروه، امری ضروری و لازم بود، لیکن نام‌گذاری سال به نام «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، دغدغه‌ای دوچندان ایجاد کرد تا محور اصلی برگزاری همایش با عنوان «سال 1401؛ چالش ها و راهبردها» انتخاب شود. در واقع، هدف نهایی از برگزاری این همایش، هم‌فکری و تبادل نظر در زمینه‌ی اتخاذ شیوه‌های مواجهه با موضوعات چالشی در فضای کسب‌وکار شرکت‌ها و هلدینگ‌ها است. وی مهم‌ترین مسایل قابل بررسی در این همایش را مواردی چون: تحقق اهداف برنامه و بودجه‌‌، نوآوری و حرکت به سوی تحقق شعار سال، فرآیندهای مدیریتی و ارزش‌آفرینی در شرکت‌ها و هلدینگ‌ها و موضوع تأمین مالی در سال 1401، برشمردند.
دکتر موسوی، در ادامه ضمن اشاره به این‌که گروه توسعه اقتصادی تدبیر، گروهی هوشمند، خوش‌نام، ارزشی، مرجع و شناخته‌شده در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌‌زایی در کشور به شمار می‌رود، افزود: این درخت تنومند که حاصل سال‌ها زحمت و مراقبت و مجاهدت مجموعه‌ی همکاران در سطوح مختلف است، باید با روحیه‌ و تلاش مضاعف جهادی، روز به روز شکوفاتر و مستحکم‌تر شده و لازم است همه با جدیت به رشد و اعتلای آن کمک کنیم.