دریافت گواهی‌نامه‌ی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت شرکت زرین کشت پایدار زرندیه

دریافت گواهی‌نامه‌ی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت شرکت زرین کشت پایدار زرندیه

شرکت زرین کشت پایدار زرندیه از شرکت‌های هلدینگ کشاورزی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، گواهی‌نامه‌ی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001:2015 دریافت کرد.

به گزارش تدبیر رسانه، شرکت زرین کشت پایدار زرندیه، وابسته به هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، با دریافت گواهی‌نامه‌ی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001:2015، به استقرار و پیاده‌سازی این سیستم استاندارد مبادرت نمود.
براساس این گزارش، شرکت زرین کشت پایدار زرندیه با پیاده‌سازی، استقرار و دریافت گواهی‌نامه‌ی سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001:2015، قادر خواهد بود در زمینه‌ی افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تمام‌شده‌ی تولید محصولات، کنترل فرآیندهای کسب‌وکار، کیفیت محصولات و خدمات سازمانی، گام‌های مؤثرتری را بردارد.
پیاده‌سازی و استقرار این سیستم استاندارد، باعث ترویج بهبود مستمر، افزایش رضایت‌مندی مشتریان و ذی‌نفعان و بهبود دانش سازمانی می‌شود و نقش مؤثری در کمک به مدیریت و رهبری سازمان در پیشبرد فعالیت‌ها ایفا خواهد کرد.
در نسخه‌ی 2015 ایزو 9001، علاوه بر بهبود کیفیت و بهره‌وری، در خصوص تفکر مبتنی بر ریسک و مدیریت آن و هم‌چنین بهره‌مندی از فرصت‌ها، تأکید شده است.
لازم به توضیح است، گواهی‌نامه‌ی ایزو 9001:2015 در راستای استقرار سیستم مدیریت کیفیت در فرآیندهای تولید، بسته‌بندی و فروش محصولات صیفی و سبزیجات گلخانه‌ای و با هدف صادرات محصول سالم به بازارهای هدف و ارزآوری در شرکت زرین کشت پایدار زرندیه، صادر شده است.