دریافت تقدیرنامه توسط شرکت داروسازی سبحان انکولوژی

دریافت تقدیرنامه توسط شرکت داروسازی سبحان انکولوژی

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از شرکت‌های گروه توسعه اقتصادی تدبیر در هشتمین دوره‌ی جایزه‌ی ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران، موفق به دریافت دو تقدیرنامه‌ی اشتهار و ایماتیب شد.
به گزارش تدبیر رسانه، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از شرکت‌های گروه دارویی برکت، زیرمجموعه‌ی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، در هشتمین دوره‌ی جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران، موفق به دریافت دو تقدیرنامه‌ی اشتهار به کیفیت دوستاره برای محصولات جم سیبان (جم سیتابین) و ایماتیب (ایماتینیب) سه‌ستاره شد.
این جایزه در راستای اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به منظور تشویق تولیدکنندگان در راستای ارتقای کیفیت فرآورده‌های دارویی، غذایی و هم‌چنین ایجاد رقابت سالم بین تولیدکنندگان این محصولات، طراحی، تدوین و به اجرا درآمده است. جایزه‌ی ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران به فرآورده‌های غذایی و دارویی که الگوی سلامت و ایمنی را منطبق با آیین‌نامه‌ی مربوط به این جایزه رعایت کنند، اهدا می‌شود.
لازم به توضیح است، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، به عنوان اولین تولیدکننده‌ی داروهای ضدسرطان در خاورمیانه و یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های این حوزه، از سال ۱۳۸۱ به ثبت رسیده است. تمامی خطوط تولید و فرآیندهای موجود در این سایت دارویی، با رعایت کامل استانداردهای روز دنیا (شامل استانداردهای cGMP، EMA و WHO) و با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود از نظر طراحی و ماشین‌آلات، مشغول به فعالیت هستند.
شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، با همکاری نیروهای آموزش دیده، متخصص و مجرب خود، آخرین دستورالعمل‌های کیفی FDA و استانداردهای بین‌المللی را در ارزیابی محصولات تولیدشده و هم‌چنین در کنترل فرآیند، از خرید مواد اولیه تا انبارداری محصول نهایی، به اجرا درمی‌آورد.