تأمین دارو و تجهیزات پزشکی نیکاراگوئه توسط گروه دارویی برکت

تأمین دارو و تجهیزات پزشکی نیکاراگوئه توسط گروه دارویی برکت

بین گروه دارویی برکت، هلدینگ دارویی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، و بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی دارو و تجهیزات پزشکی نیکاراگوئه، به منظور تأمین دارو و تجهیزات پزشکی این کشور، قرارداد همکاری منعقد شد.

به گزارش تدبیر رسانه، در شهریور ماه قرارداد رسمی همکاری بین گروه دارویی برکت، هلدیگنگ دارویی گروه توسعه اقتصادی تدبیر، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت CRUZ AZUL، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی دارو و تجهیزات پزشکی سازمان کمک‌های اجتماعی نیکاراگوئه، به منظور تأمین ملزومات پزشکی و دارویی این کشور از ایران، به امضا رسید.
در این مراسم که مجید صالحی، سفیر ایران در کشور نیکاراگوئه و ایساک لنین براووجین، سفیر این کشور در ایران و جمعی دیگر از متخصصان و کارشناسان حوزه‌ی دارو و ملزومات پزشکی در محل گروه دارویی برکت حضور داشتند، مقرر شد تمامی نیاز‌های کشور نیکاراگوئه در حوزه‌ی دارو و تجهیزات پزشکی که قابلیت تأمین در کشورمان را دارد، از طریق گروه دارویی برکت تأمین شود.
بر همین اساس، گروه دارویی برکت تأمین نیازهای این کشور را ابتدا از طریق این گروه و سپس از طریق دیگر شرکت های ایرانی بر عهده خواهد داشت.
لازم به توضیح است، پی‌گیری همکاری میان دو کشور از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد. در تیر ماه سال جاری نیز دکتر برندگی، مدیرعامل گروه دارویی برکت از کشور نیکاراگوئه بازدید به عمل آورد، که منتچ به امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین دو کشور شد.
شایان ذکر است، پیش از امضای این تفاهم‌نامه‌ی مشترک، ایران ۲۰۰ هزار دوز واکسن «کووایران برکت» را به کشور نیکاراگوئه ارسال نمود.